Easyseo – Profesionalios Google AdWords Paslaugos

pagal | spalio 8, 2020
Google Ads

Google Ads / PPC Paslaugos

Jeigu Jums reikalingos Google Ads reklamos kūrimas, jomis pasirūpins Easyseo – rinkodaros agentūrasertifikuoti Google Ads specialistai. 

Reklamos paleidimas be pozicionavimo ar strategijos, dažniausiai tampa žlugimu, todėl PPC reklaminės kampanijos gali būti kuriamos pagal Jūsų parengtą strategiją arba mes galime sukurti strategiją pagal Jūsų projekto poreikį.
Na, o produkto ar paslaugos pozicionavimas ( strategija ) skatina potencialų klientą rinktis būtent Jūsų produktą, o ne konkurento.

Mūsų agentūroje Jūs galite užsisakyti pilną mokamos Google Ads reklamos paketą įskaitant:

  • Produkto / paslaugos / įmonės pozicionavimo platformos kūrimą
  • PPC ( Google Ads ) strategijos kūrimą
  • Google Analytics ir AdWords instrumentų sujungimą
  • Tag’ų ir Google Ecommerce techninį diegimą svetainėje
  • Remarketingo kampanijų kūrimą ir implementavimą
  • Einamųjų reklaminių kampanijų efektyvumo auditą

Jeigu vis dėlto Jūs nusprendžiate savarankiškai tvarkyti Google Ads reklamines kampanijas, žemiau rasite naudingą informaciją  –  kaip sukurti efektyvias PPC reklamines kampanijas.

Kada naudinga reklamuotis su Google Ads/AdWords?

  • Paslaugos/prekės pristatymas į rinką
  • Pardavimų skatinimas ir optimizavimas
  • Akcijų pritaikymas

Efektyvios Google Ads reklamos kūrimas

Kadangi sukurti bei paleisti efektyvią, vertą dėmesio Google Ads reklamą gali būti sudėtinga ( ypač jeigu tai darote pirmą kartą arba neturite tame daug patirties/ žinių ). Pateiksime keletą bazinių patarimų, kaip sukurti efektyvią Google reklamos kampaniją. 

Į ką būtina atsižvelgti kuriant kampanijas? 4 Svarbiausi kriterijai:

  • Vartotojų poreikis
  • Raktažodžiai
  • Pasiūlymas
  • Įtikinamas skelbimas

Vartotojų poreikis

Prieš paleidžiant savo reklamą, įsitikinti, jog Jūsų produkto ar paslaugos yra ieškoma per Google paieškos sistemą. Jei paklausos nėra, matyt,  Jūsų reklamos kampanija nebus efektyvi. Taigi, pirmiausiai įsitikinkite, jog turite paieškos auditoriją ir tik tuomet kurkite savo reklaminę kampaniją. 

Raktažodžiai

Kitas labai svarbus dalykas Jūsų reklaminei kampanijai  –  raktažodžiai. Išanalizuokite kokiomis tiksliomis frazėmis/ žodžiais klientai ieško Jūsų prekės ar ( ir ) paslaugos. Google Keyword Planner padės Jums atrinkti reikalingiausius raktažodžius. 

Keyword Planner naudojimas

Instrumentas t.y. Google Keyword Planner, randamas per Google Ads pagrindinę aplinką:

Viršuje spaudžiame ant mygtuko “Tools” ir po kairę esančiame meniu pamatysime “ Keyword Planner ”.

Vėliau belieka į įrankį įrašyti jūsų norimas frazes. Atlikus paiešką matysite tokį vaizdą:

Svarbiausi raktažodžių duomenys – tiesiogiai Google Ads aplinkoje

“ Google Keyword Planner ”  pagrindiniai 8 punktai, kuriuose slypi duomenys, kurių Jums prireiks raktažodžių analizei:

  1. Keyword; Keyword ideas ( Pagrindinis raktažodis ir susiję raktažodžiai ) – Jūsų įrašytas raktažodis ir susijusios raktažodžių paieškos. Čia patogu ne tik pasisemti idėjų, tačiau ir sukonkretinti skelbimus.
  2. Vol ( Paieškos per mėnesį ) – raktažodžių paieškos per mėnesį. Google įvertina kiek maždaug žmonės pateikia paieškų šiam raktažodžiui. Kaip žinia, jo populiarumas gali svyruoti tam tikrais periodais ( žr. 5 punktą ).
  3. CPC ( Mokestis už paspaudimą ) – vidutinis mokestis už paspaudimą – t.y. kiek kainuoja iškelti skelbimą pagal būtent tą raktažodį.
  4. Comp ( Konkurencingumas ) – Konkurencingumo skalė – kuo didesnis šis rodiklis, tuo didesnė konkurencija dėl skelbimo rodymo su kitų žmonių kampanijomis.
  5. Avg. ( Vidutinės paieškos per mėnesį ) – kiek vidutiniškai paieškų per mėnesį sulaukia tam tikras raktažodis. Vizuali diagrama leidžia net pamatyti raktažodžio tendencijas per pastaruosius metus ir stebėti, ar paieškų skaičius kyla, leidžiasi, ar yra stabilus.
  6. Competition ( Konkurencija ) – Google įvertina konkurenciją dėl tam tikro raktažodžio nuo mažos iki didžiausios.
  7. Pirmo puslapio bidas ( mažiausias ) – Vidutinė mažiausia kaina, kurią moka skelbimo autoriai už jo parodymą Google pirmąjame puslapyje.
  8. Pirmo puslapio bidas ( didžiausias ) – Vidutinė didžiausia kaina, kurią moka skelbimo autoriai už jo parodymą Google pirmąjame puslapyje.

Pasirinkę raktažodžius gerai pagalvokite:

Ar raktažodis pakankamai ieškomas, jog į jį reikėtų investuoti?

Pateikti raktažodžių, kurių ieško labai mažai arba net visiškai neieško  –  neapsimoka. Deja, ne visi iš siūlomų raktažodžių turės pakankamai paieškų, jog juos reikėtų įtraukti į pelningus skelbimus. 

Ar žmogus, kuris ieško šio raktažodžio, nori pirkti mano produktą/paslaugą?

Galbūt žmogus ieško papildomos informacijos apie tą produktą/ paslaugą, neturėdamas noro pirkti. Todėl Jums reikia investuoti į tuos raktažodžius, kuriuos naudoja pirkėjai, norėdami aktyviai įsigyti siūlomą prekę.

 Kiek gali kainuoti raktažodis?

Kainą lemia tokie faktoriai kaip: konkurencijos lygis, Jūsų puslapio aktualumas tam tikrai paslaugai ( kurį apskaičiuoja pats Google ), skelbimo atitikimas pagal raktažodžius ir kt. Kaip pavyzdį pateikiame kiek maždaug gali kainuoti vienas paspaudimas ant Jūsų reklaminio skelbimo 4 paslaugų nišose.

Statybos

Teisininkų paslaugos

Buhalterija

Autoservisai

Patrauklus pasiūlymas. Ką galite pasiūlyti geriau nei kiti?

Kurdami pagalvokite, ką galite pasiūlyti kitaip ir įdomiau nei kad Jūsų konkurentai? Galbūt pamatėte, jog konkurentai neišnaudoja tam tikro parduodamos paslaugos aspekto ir galite, tai panaudoti savo naudai?

3 efektyvaus pasiūlymo kriterijai:

Vertingas

Jūsų produktų/paslaugų paketas turi būti vertingesnis nei siūloma kaina. Nereiškia, jog turite numenkinti savo prekę iki labai mažos kainos, tiesiog aiškiai surašykite savo pasiūlymo privalumus ir, kodėl jie yra vertingesni už Jūsų siūlomą kainą.

Įtikinamumas 

Jeigu Jūs siūlysite kažką, kas skamba per daug gerai  –  klientas į tai žiūrės skeptiškai. Jūsų pasiūlymas turi atrodyti įtikinamai. Turite jam suteikti priežastį patikėti Jūsų pasiūlymu ( svarbiausia, kad patys savo pasiūlymu patikėtumėte, tada ir kiti patikės! ). 

Nedidelės rizikos

Paprasčiausias būdas sumažinti vartotojo riziką perkant iš Jūsų  –  pinigų grąžinimo garantija. Toks pažadas iškart patrauks akį, tačiau įpareigos Jus parduoti kokybišką prekę/paslaugą.

Itikinamos reklamos. Patarimai kaip patobulinti savo skelbimus.

Jei renkatės pagrindinį Google Ads reklamavimosi būdą – paieškos reklamą, mokėsite tik už vartotojų paspaudimus ant Jūsų skelbimų. 

Jie atliks 2 pagrindines funkcijas:

  • Sudomins vartotoją, kad jis spaustų ant Jūsų skelbimo, užuot Jūsų konkurentų
  • „Atbaidys“ lankytojus, kurie tokios paslaugos neieško, kad jie nespaustų ir nešvaistytų Jūsų biudžeto.

Galiausiai, tai bus ir įtikinama reklama. Tokie skelbimai trauks vartotojų akį – jie spaus ant jos ir taip kels skelbimų paspaudimo reitingą – CTR.

“Google” pastebės, jos Jūsų reklama patraukli vartotojams ir taip ji bus laikoma aukštos kokybės. Aukštos kokybės reklamoms “Google” sumažina paspaudimo kainas. Tai reiškia, jog Jūsų reklama yra kokybiška.

Taigi svarbiausia – reklaminių skelbimų kokybė.

Skelbimo pavyzdys

Tarkime, prekiaujame elektrinėmis gitaromis:

(Foto)

Iš pavyzdžio išplaukia 3 svarbiausi Google Ads skelbimo elementai, kuriuos galima apibendrinti taip:

  • Antraštė
  • Aprašymas
  • Rodomas URL

Antraštė

Svarbiausias skelbimo elementas  –  antraštė, nes ji pirmoji, kuri atkreipia skaitovo dėmesį. Pasistenkite panaudoti savo pagrindinį raktažodį būtent joje, kadangi žmogui ieškant jo, Google paryškins raktažodį. Tokiu būdu skelbimas ne tik išsiskirs iš kitų, tačiau bus sistemos laikomas   – aktualus.

Dar vienas galimas variantas – antraštę pateikti kaip klausimą. Pvz. Ieškote [prekė/paslauga] Vilniuje? Klausime ne tik slypės raktažodis, tačiau ir žmogaus poreikis. Kartais toks smulkus pakeitimas gali būti labai reikšmingas siekiant parduoti prekę/paslaugą.
Google Ads limituoja antraštes iki 30 simbolių, taigi turite pateikti pačią esmę, kad įtilptumėte į šiuos apribojimus!

Aprašymo laukelis

Aprašymo laukeliuose akcentuokite savo paslaugos/prekės privalumus, aprašykite ką siūlote bei iškelkite pagrindinę savo pasiūlymo mintį – ar tai būtų sezoninė akcija, ilgametė garantija, kokybė ir pan. Priklausomai nuo jūsų situacijos. Galiausiai kvieskite vartotoją imtis veiksmų – „Susisiekime šiandien“ , „Skambinkite dabar“  ir t.t. 

Visas Jūsų idėjas reikia sutalpinti į abu aprašymų laukelius, kurie talpina po 90 simbolių teksto. Patartina svarbiausią informaciją surašyti į pirmą laukelį, kadangi antrasis nėra visada atvaizduojamas.

Rodomas URL

Jeigu Jūsų prekės/paslaugos puslapis tiksliai atspindi raktažodį, galite jį tiesiog perrašyti į šią eilutę. O jeigu manote jog jį reikia patikslinti, ar tiesiog norite išsiskirti savo skelbimu, tuomet kūrybiškai užpildykite jį pagal savo nuožiūrą, įtraukiant jūsų akcentuojamą paslaugą ar pasiūlymą.

Sekant tuo pačiu elektrinių gitarų pavyzdžiu, URL gali būti maždaug tokie:

  • www.gitaros.lt/akcijos‬
  • www.gitaros.lt/katalogas/elektrines

Tokiu būdu vartotojas bus papildomai informuotas apie tai ko jis ieško, šiuo atveju t.y. – pigesnio instrumento su nuolaida ar nukreipimo į prekių katalogą.

Reikia pagalbos? Kreipkitės į mus – padėsime sukurti jūsų įmonės reklamą

Kokiais būdais galime padėti:

  • Reklaminės kampanijos tikslų nustatymas – norint efektyviai išnaudoti visą kampanijos reklaminį potencialą būtina sukonkretinti jos tikslus: pvz.: didinti prekės ženklo/įmonės žinomumą, gauti daugiau lankytojų į svetainę, sulaukti daugiau skambučių ir pan.
  • Reklaminės kampanijos strategijos vystymas ir įgyvendinimas – pagal numatytus tikslus sukursime tinkamą strategiją Jūsų įmonės reklamai. Atliksime tyrimus pagal kuriuos nustatome koks reklamos tipas jums bus efektyviausias – tekstinis, vaizdinis, video platformos; koks biudžetas bus reikalingas, kokius tekstus kampanijų skelbimams reikės sukurti ir t.t.
  • Reklamos biudžeto kaštų optimizavimas – jei Jūsų esamos kampanijos išnaudoja daug biudžeto, tačiau ne atneša daug naudos, greičiausiai investuojamas biudžetas yra netinkamai naudojamas. Mes sukonkretizuosime biudžeto panaudojimą tik būtiniausiems raktažodžiams, nustatysime atitinkamą bid’o kainą ir parinksime mokėjimo už skelbimus strategiją.
  • Reklamos pritaikymas skirtingoms rinkoms, auditorijoms, lokacijoms, laikui ir kt. – Google Ads yra lanksti platforma, kuri leidžia nustatyti kampanijų parodymą pagal vartotojo nustatytus parametrus.

Visada matysite kas vyksta

Foto Viso bendradarbiavimo metu Jūs matysite, kaip sekasi Jūsų reklaminei kampanijai ir reguliariai gausite mūsų sudarytas ataskaitas.

Jūsų pageidavimu, reklamas galime sukurti atskiroje Google Adwords paskyroje, kuri priklausys tik Jums.

Todėl galėsite patogiu laiku stebėti reklamos eigą, biudžeto panaudojimą, paspaudimų kainas bei kitą svarbią informaciją.

Kodėl geriau kreiptis į Google Ads profesionalus, nei reklaminę kampaniją kurtis pačiam?

Google Ads platforma, savo baziniame lygmenyje yra nesudėtinga platforma, todėl per čia reklamines kampanijas gali kurti kiekvienas norintis. Tačiau, pradedantiesiems būna žymiai sunkiau save tinkamai ir konkurencingai reklamuoti, ypač jei niša yra itin aktyvi.

Labai dažnai savo klientų tarpe pamatome elementarias klaidas tokias kaip: netinkami raktažodžiai, blogas biudžeto optimizavimas ir nekonkretūs skelbimai, prastai orientuoti į tai ko reikalauja rinka.

Šios platformos visapusis išmanymas reikalauja specifinių žinių ir patirties, norint pasiekti maksimalių rezultatų, kuriant įmonės reklaminį potencialą. Dėl šios priežasties, garantuojame, jog galime pagerinti jūsų reklaminių kampanijų pasiekimus nei buvo iki šiol!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *